من

داستان ما زمانی شروع می شود که بخواهیم خود را بشناسیم و به عزت نفس و اعتماد به نفس برسیم.

هر کسی یه داستانی داره…

هیچوقت نتوستم با مشاران و مربی های انگیرشی کنار بیام.

مگه میشه پشت سر هم هرروز و روزی میلیون ها بار به خودت تکرار کنی من میتوانم…من موفق می شوم…

اتفاقا امتحانش کردم اونم با خلوص نیت…اما نتیجه؟؟

درسته هیچی.

پس تصمیم گرفتم  تلاش کنم تا به چیزی که برسم.

تو نوجوانی آدم آرومی بودم جوری که زیاد جلوی چشم بقیه آفتابی نمی‌شدم. و همه اش از خجالتی بودن نبود ،تنهایی و فکر کردن و رویاپردازی رو‌ دوست داشتم. عاشق این بودم که هدفی یا کاری رو به انجام برسونم ، چیزی خلق کنم و ساعت ها گوشه ای کتاب بخونم. من چالش های زیادی هم داشتم. اینکه بتونم درست با دیگران ارتباط برقرار کنم و احساسات خودم رو مدیریت کنم ،هدف بزارم و بلد باشم بهش برسم و انسان موثری باشم. ولی کسی نبود که این ها رو به من بگه و من رو راهنمایی بکنه.

مسیر زندگی و انتخابهای من پر پیچ و خم بود. من علاقه مند به معماری و طراحی داخلی و سینما بودم اما در نهایت هنرهای دیجیتال خوندم و بعدها معلم شدم .
فکر میکنم معلمی نقطه رسیدن تمامی علایق من به همدیگه بود ، جایی که بتونم مثل یک معمار فکر و مهارتی رو طراحی کنم و اون رو با ظرافت های یک طراح داخلی زیبا کنم. در نهایت کارگردانیش کنم و به زیباترین شکل ارائه بدم .
من برای رسیدن به هدف هام‌ و شناخت خودم سال ها آزمون و خطا کردم. وقتی نوجوانی رو‌ می بینم که هنوز خیلی از مهارت ها رو یاد نگرفته و پر از شوق یادگیریه ، یا بر عکس حس میکنه خسته شده و هدفی نداره، دوست دارم بهش کمک کنم تا مسیر رسیدن به هدفهاش رو هموارتر کنه. چون روزی خودم همین احساسات رو تجربه کردم.

مسیر رشد کردن و رسیدن به هدفها از آموزش دیدن و آگاه شدن و کسب مهارت و تخصص میگذره و اینجا بود که skilltime1 متولد شد. تا چراغی باشه برای روشن کردن مسیر.
من آرزو ضرغام پور هستم ،یک معلم که دغدغه اش رشد شاگرداش و نوجوانهاست چون ایمان دارم با رشد کردنمون و کمک به هم جهانی زیباتر خلق میکنیم و با کیفیت تر زندگی میکنیم.